مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 07:472022-06-10سياسي

25 سال عملکرد اصلاحات | اصلاح طلبان و 2 رویکرد خروج از نظام و خروج بر نظام


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره عملکرد اصلاح طلبان در 25 سال اخیر گفت: اصلاح طبان اگر رای بیاورند خروج از نظام و اگر رای نیاورند خروج بر نظام را کلید می زنند.

- محمد کاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره عملکرد اصلاح طلبان و دلیل اصلی تغییر مواضع این جریان اظهار داشت: جریان موسوم به اصلاحات یک جریان  اصیل در انقلاب اسلامی است که امام(ره) در پیام منشور برادری خود یک توصیفی از دو جریان می کنند که شامل جریان اصلاحات است.

* جریان اصلاحات بعد از رحلت امام(ره) دچار یک دگردیسی شد وی در ادامه با اشاره به اتفاقات بعد از رحلت امام(ره) گفت: بعد از رحلت امام(ره) این جریان دچار یک دگردیسی شد که از دل آن دو جریان بوجود آمد؛ یک جریان معتقد به خط امام و انقلاب و همچنین مبارزه با استکبار جهانی و یک جریان هم پا در وادی فتنه گذاشت که همواره با آمریکا همگرایی می کند.

این فعال سیاسی در ادامه خاطر نشان کرد: این جریان انحرافی سه فتنه سال های 78، 88 و 98 را کلید زد و راه خود را از انقلاب جدا کرد.

* میزان محبوبیت و مشروعیت اصلاح طلبان به پایین ترین حد ممکن رسیده است  انبارلویی خاطر نشان کرد: می توان از جریانی که معتقد به انقلاب اسلامی است، به عنوان یک جریان رقابتی که در عرصه سیاسی نقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 سال عملکرد اصلاحات | اصلاح طلبان و 2 رویکرد خروج از نظام و خروج بر نظام

25 سال عملکرد اصلاحات | اصلاح طلبان و 2 رویکرد خروج از نظام و خروج بر نظام